De Vraagbalie is een initiatief vanuit Stichting Papyrus en is opgezet om er voor te zorgen dat ondernemers en particulieren direct toegang hebben tot betaalbaar juridisch advies. 

Wij vinden het belangrijk dat je snel een eerste antwoord krijgt om te horen of er voor jouw vraag of probleem een antwoord mogelijk is.

Waarom is De Vraagbalie gestart?

De Vraagbalie is gestart omdat wij heel veel vragen krijgen over het geven van juridisch advies. Waar heb ik recht op? Wat kan ik doen? Mag dit zomaar?

Als je een brief krijgt die je niet begrijpt, of als een ander iets doet dat jij niet leuk vindt, is het fijn als je direct even bij ons kunt binnenlopen en advies kunt krijgen.

Had ik maar.., zal ik toch niet? Dan wil je eerst weten of er mogelijkheden zijn. Zonder dat je direct hoge kosten krijgt.

Dan ben je bij De Vraagbalie op de juiste plek. Bij ons kun je op een toegankelijke manier je vraag stellen. Je krijgt het advies direct tijdens het haalbaarheidsadvies gesprek. Dan ben je goed geïnformeerd en kun jij beter kiezen wat jij wilt doen. Of dat je niks wilt doen. Dat kan natuurlijk ook.

Omdat wij het belangrijk vinden dat ieder mens goed advies krijgt, zijn we met De Vraagbalie gestart. Waar nodig verwijzen wij naar andere organisaties, naar advocaten of bijvoorbeeld een notaris. Als dat de beste optie is, dan adviseren wij dat aan jou. Vaak helpen wij met het eerste contact leggen. En kun jij daarna zelf weer verder.

Maak gerust een afspraak of kom langs in onze winkel in Stadskanaal.

Hulp waar jij niet verder kunt ….

maar wij wel!